7 Sfaturi atunci cand iti alegi un Job

 

 

7 Sfaturi atunci cand iti alegi un Job

 

  1. Evalueaza-te.

Inainte sa aplici la toate job-urile pe care le vezi pe internet sau in alte surse, fa o lista cu punctele tari si punctele slabe (pe bune, nu minciuni care dau bine la CV), cunoaste-ti valorile, interesele si  aptitudinile in combinatie cu tipul tau de personalitate. 

 

  1. Creeaza profilul job-ului ideal pentru tine.

Intreaba-te:

Ce tip te activitati iti place sa faci?

Ce simti ca ai putea face la orice ora din zi si din noapte?

Ce ai vrea sa eviti la urmatorul job?

Gandeste-te la job-urile pe care le-ai mai avut si la activitatile care iti faceau placere si activitatile pe care le detestai atunci cand iti raspunzi la aceste intrebari.

 

  1. Ce altceva ti-ar mai placea la locul de munca?

De exemplu, ar putea sa-ti placa sa interactionezi cu oamenii, sa te intalnesti cu diferiti oameni, sa faci analize de piata, etc.

Poate ca job-ul tau curent nu iti ofera destule oportunitati sau seful tau e prea restrictiv, iar tu ti-ai dori mai multa libertate in luarea deciziilor.

 

  1. Fa o lista scurta cu meserii care ti s-ar potrivi dupa ce ai trecut prin toate punctele de mai sus.

Cauta job-uri care ti se potrivesc si afla cu cat poti fi platit pentru ceea ce stii sa faci.

 

  1. Defineste-ti obiectivele.

Vrei o cariera plictisitoare la un job cu salariu fix?

Sau…

Vrei o casa mai mare?

Vrei o masina noua?

Vrei vacante exotice?

Le vrei pe toate fara credite si imprumuturi?

 

Atunci ar trebui sa te orientezi catre un job care implica posibilitati de castig nelimitate, care nu te plafoneaza la un salariu fix, deoarece un salariu fix este predictibil: inmultesti salariul tau lunar cu 12 si iti cam dai seama cat poti castiga intr-un an.

 

  1. Alege o cariera intr-un domeniu care sa se potriveasca dupa ce ai trecut prin toate aceste puncte.

 

  1. Scrie un plan de actiune pentru cariera ta.

La RECO Imobiliare Oradea te ajutam sa-ti definesti obiectivele profesionale si personale, facem impreuna un plan de actiune si te ajutam sa-ti indeplinesti toate obiectivele, atata timp cat TU esti implicat 100%.

 

Atata timp cat esti o persoana integra, inteligenta si energica, iti punem la dispozitie tot ce ai nevoie pentru a reusi, de la know-how, tehnologie, soft-uri de ultima generatie, logistica, mentorat pana la asistent personal care sa te sprijine in indeplinirea obiectivelor PROFESIONALE.

Aminteste-ti insa ca toate acestea sunt posibile numai cu implicarea ta totala.

Noi facem partea noastrea, tu va trebui sa faci partea ta.

Asa ca, daca ai integritate, energie și inteligență presupunem ca…

 Poate te-ai saturat si tu sa lucrezi pentru altii, sa mergi la program sau sa ai un sef stresant.

________________________________________

⛔️ Poate te-ai saturat pur si simplu sa ai un sef. Te-ai saturat sa iti spuna cineva ce sa faci.

________________________________________

❌ Poate nu mai ai chef de sefi si de bani putini sau vrei independenta financiara si libertate.

________________________________________

💎 Aplica acum pentru postul de Super Agent Imobiliar la RECO Imobiliare Oradea💎

📜 CE TE CALIFICA PENTRU ACEST JOB? 📜

  • Sa fii motivat
  • Sa ai carisma, incredere in tine si sa iti doresti sa inveti in continuu
  • Sa muncesti eficient
  • Sa ai principii solide in care crezi, bun simt si fair-play
  • Sa crezi in bine, bun, corect si frumos
  • Sa gandesti pozitiv si sa vezi partea buna a paharului in orice situatie
  • Sa privesti oamenii in ochi si sa spui exact ceea ce gandesti
  • Sa vrei sa lucrezi legal, sa stii sa iei, dar si sa oferi
  • Sa inveti din esecuri – un sut in fund, un pas inainte; sa stii sa inveti din orice situatie si sa devii mai puternic, mai pregatit, mai bun
  • Sa fii si sa te consideri altfel decat ceilalti
  • Sa stii sa spui “imi pare rau”, “am gresit”, pentru a putea invata din greseli
  • Sa fii plin de viata sau dornic sa te reinventezi si sa te redescoperi

🥁 Ce ai de facut?

– Analiza si evaluarea pietei imobiliare ;

– Semnare contracte de reprezentare a proprietatilor pentru vanzare/ inchiriere;

– Evaluarea imobilelor – valoare de vanzare/ inchiriere;

– Calificarea clientilor;

– Organizarea vizitelor;

– Negocierea termenilor tranzactiei;

– Asistenta privind vanzarea/ inchirierea imobilului;

– Mentinerea relatiilor cu clientii.

 

🏆 De ce este compania RECO Imobiliare Oradea un loc grozav in care sa muncesti?

 

🥇 Deoarece RECO Imobiliare Oradea este compania care vrea sa ajunga cea mai mare companie de Real Estate din Europa ajutand orice proprietar de imobile sa vanda si sa inchirieze proprietatile sale in cel mai scurt timp si in cele mai bune conditii.

 

💰 Munca in aceasta companie este plina de satisfactie, deoarece cu toate ca este solicitanta, recompensele sunt pe masura, aici ai ocazia de a te dezvolta ca persoana, a lega noi prietenii si a cunoaste persoane grozave, la care nu te-ai fi gandit vreodata ca ai putea avea acces, iar nu in ultimul rand, aici poti obtine castiguri financiare la care inainte poate doar ai visat.

 

👔 Aici ai parte de un loc de munca elegant, inconjurat de oameni seriosi din toate domeniile, care isi pun bazele in tine si au incredere totala ca ii vei ajuta sa vanda sau sa inchirieze proprietatile detinute.

 

🙋‍♂️ Echipa RECO Imobiliare Oradea este o echipa plina de oameni talentati si lideri adevarati, dinamici si dornici sa se dezvolte atat pe domeniul personal cat si pe cel profesional.

 

⚙️ Din punct de vedere al trainingurilor, RECO Imobiliare Oradea este o companie care pune accent pe dezvoltarea personala a tuturor membrilor echipei, pe dezvoltarea capacitatii de leadership si dezvoltarea tuturor abilitatilor profesionale necesare pentru a excela si a ajuta la indeplinirea misiunii si viziunii companiei.

 

Trimite-ne CV-ul tau la 📧 reco@recoimobiliare.ro 📧

 

www.youtube.com/watch

Detalii suplimentare aici: https://www.recoimobiliare.ro/cariere-landing/